torsdag den 21. maj 2015

Der er gang i København i pinsen :)



Der er altid noget at tage sig til i København.

Det er jo en af de fede ting ved at bo i storbyen :)

Men jeg synes København er aller mest fantastisk om sommeren.

Med alle de forskellige ting der foregår rundt omkring i byen.

♥︎

Nu er det jo som bekendt snart pinse,
og der sker derfor en masse i København den kommende weekend.

Vidste du f.eks., at der, traditionen tro, er Karneval i København på lørdag? :)

Og for at det ikke skal være løgn, 
så er der også Afrikansk musikfestival, Couleur Café på lørdag :)

Der er også BørnefestiBal, middelaldermarked, diverse gadefester 
og helt sikkert en masse andet, 
jeg endnu ikke har hørt om :-p

Tag evt. et kig på AOK´s guide til diverse arrangementer i pinsen.

Søndag er der Copenhagen Marathon
så hav lige dét i mente når/hvis du bevæger dig ud søndag,
da der vil være en del afspærringer :-p

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvor I kigger hen, 
når I skal finde ud af, hvad der foregår rundt omkring i København?

SPEAK UP :)

Jeg håber vi ses derude.

Peace, love and harmony.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar