onsdag den 10. december 2014

♥︎ Love Bean Giveaway Hos Bull´s Heart ♥︎



I denne søde juletid, er det vist på tide med en lille giveaway 
fra mig til en af jer skønne mennesker, 
der følger min blog enten her eller på facebook.

Julen handler jo om at give.
Give kærlighed, omsorg, glæde osv.

Næstekærlighed lige i Bull´s Heart´s ånd.

Så derfor vil jeg gerne give denne skønne Love Bean nøglering videre til en af mine skønne følgere.

Love Bean er den største bønne der findes i verden,
og er kendt for at bringe held, kærlighed og lykke til den som bærer den på sig.

Faktisk så siges det, at man bliver helt uimodståelig for potentielle kærester.
Ikke dårligt vel ♥︎

Du kan læse mere om The Love Bean Story her

For at deltage, skal du være følger enten her på bloggen, eller på min side på facebook.

Skriv i kommentarfeltet, hvor du følger mig
og husk også at skrive din mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med den heldige vinder.

Jeg finder en vinder søndag d. 21.12.2014

Peace, love and harmony.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar