tirsdag den 24. februar 2015

And the winners is:


Så fik jeg endelig tid til, at få fundet to vindere i min fødselsdags giveaway
om to lækre ure fra Salgsbixen.

Jeg beklager, at jeg ikke fik trukket vinderne i søndags som lovet,
men jeg fik pludselig en del at se til...

Min rigtig gode veninde,
hun er som den søster jeg aldrig fik,
gik i fødsel,
og jeg fik lov til at være med til det hele.
Jeg fik endda lov til at klippe navlestrengen.

❤️❤️❤️

Det har været en kæmpe oplevelse,
en følelsesmæssig rutchetur
og en STOR ære, at få lov til, at opleve,
og ikke mindst være med til.

❤️❤️❤️

Hun fødte en velskabt, smuk lille dreng,
som jeg nu glæder mig til, at lære at kende,
og følge hans udvikling.

❤️❤️❤️

STORT tillykke med det lille vidunder til min seje veninde,
og velkommen til verden til lillemanden.

❤️❤️❤️

Og så tilbage til vinderene af min fødselsdags giveaway.

De heldige vindere er:

Leslie Solema har vundet det solskinsgule ur med snørrebånd.
og
Maria Ørum har vundet det babyblå ur med smukke nuancer.

Tusind tak til alle der har ville deltage.

Peace, love and harmony.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar