mandag den 1. december 2014

Min kreative veninde ♥︎


Jeg er så heldig at have den skønneste kreative veninde.

Hun laver alle mulige fine, skønne, sjove og til tider små skøre kreative ting.
Og jeg elsker hende for det.

Hun gør bare det hele lidt sjovere.

Nu har hun så lavet så fin en blog, hvor man kan følge hendes kreative påfund,
og måske endda selv blive inspireret til at lave forskellige kreative ting.

Tag et kig ind i hendes kreative univers lige her.

Nå, men min skønne veninde har udover at være super kreativ, 3 overskønne unger.

Hendes ældste pige på 11 år, syntes jeg skulle have et par flettede julestjerner her til jul.
Så hun lavede disse skønne to til mig.

Hun har vist arvet noget af hendes mors kreativitet :)
De er bare sååå fine og hænger nu og pryder i vinduet.

♥︎ TAK ♥︎

Peace, love and harmony.
Og glædelig 1. December til alle.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar