mandag den 15. december 2014

Kan I huske Burger & Bun?



Kan I huske Burger & Bun?

Den lå for et par år siden på Istedgade, men lukkede desværre igen.

Men nu genopstår den altså 👏
Jubiiiiiii.
Og denne gang på Nørrebro.
Endnu mere jubiiiiiii.

Jeg nåede at prøve Burger & Bun et par gange i den tid den lå på Istedgade,
og de lavede simpelthen bare de mest lækre burgere.

Jeg har virkelig savnet det burgersted.

Har endnu ikke fået så lækre burgere andre steder.
Stort set alt var hjemmelavet og det smagte bare godt.

Nu glæder jeg mig helt vildt, til at prøve det nyåbnede/genopståede Burger & Bun.
Jeg håber virkelig, at det er lige så godt, som da det lå på Istedgade.
Måske er det endda blevet endnu bedre.

Prøve det skal jeg i hvert fald.

Hvis ikke du kender stedet, så skal du virkelig unde dig selv at prøve det.
Især hvis du, ligesom jeg, elsker gode burgere.

Jeg skal nok opdatere Jer i et indlæg, når jeg har været der.
I må selvfølgelig også meget gerne opdaterer mig, hvis I når det inden mig.

Start eventuelt med at læse AOK´s fine artikel om Burger & Bun´s genopståelse
og se lidt billeder fra deres fine nye lokaler på Fælledvej lige her.

Peace, love and burgermony.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar