fredag den 21. november 2014

African fabrics in fashion


Jeg har i lang tid været meget inspireret og fascineret af den Afrikanske mode,
og alle de skønne mønstre og farver de bruger og klær sig i hver dag.

Heldigvis synes jeg, at man ser alle disse skønne mønstre, farver og kreationer mere og mere i det generelle modebillede.

Nye designere popper op alle vegne, og hver især bruger de de farverige stoffer på kryds og tværs.

Desværre synes jeg ikke helt det er nået til Danmark endnu.
Hvorfor er mig en gåde.

Er det fordi der ikke er så stort et kendskab til, hvad der egentlig findes af herligheder i denne del af verden, 
eller hvad er det der gør det?

Vi ser flere og flere forskellige prints og mønstre blomstre frem.
Og der kommer flere og flere farver på.
Mixet på kryds og tværs.

Så hvorfor ikke også denne type?

Hvad er Jeres syn på det?

Jeg har prøvet at lave et lille udpluk af nogle af de kreationer der findes på det internationale marked
i collagen ovenfor.

Når I ser billederne, er det så noget tøj I kunne tænke Jer at gå i?

Jeg vil glæde mig til at høre Jeres meninger :)

Peace, love and harmony.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar