onsdag den 22. oktober 2014

Afrikansk mad - Hvor og hvordan?


Jeg kunne vildt godt tænke mig at lære at lave Afrikansk mad.

Det er nemlig slet ikke så simpelt og lige til som man måske skulle tro.
Eller er det mon bare mig der synes det....

I hvert fald mangler jeg nogle "skills" for at få det til at smage, som når dem der virkelig kan finde ud af det, får det til at smage.

Derfor kunne jeg vildt godt tænke mig at finde en form for kursus eller lignende, hvor man kan lære det, eller i det mindste blive klogere på det.

Jeg synes dog ikke det er lige til at finde sådanne kurser...

Så skulle der mon være nogen af jer derude der kender til hvor man kunne lære dette?

Og endnu bedre, hvis der er nogen der vil med mig, så sig endelig til :)

Peace, love and harmony.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar