tirsdag den 6. maj 2014

Eurovision Song Contest 2014

Jeg plejer ellers aldrig at vinde noget, men har været så heldig at vinde 4 billetter til Eurovision song contest 2014, Jury semifinal 1 i B&W Hallerne på Refshaleøen :)


Så derfor var min rigtige gode veninde, hendes datter, datterens kusine og jeg igår til semifinale generalprøve.
Jeg er ikke så meget til grand prix musik, men det var nu en sjov oplevelse alligevel.
Man må sige at der var styr på tingene.


Sceneopsætningen, håndteringen af skiftene mellem de forskellige kunstnere osv.
Der var bare styr på det.

Dette kamera fes rundt i lokalet for at give seerne den bedste oplevelse.


Ungerne var meget fascineret af det hele. En super oplevelse for dem.


Basim skulle desværre ikke optræde igår.
Men ud fra min vurdering, efter at have hørt de andre deltageres sange, så kan han kun vinde.
Hans sang er helt klart den bedste.

GO´ GO´ GO´ BASIM.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar