mandag den 28. april 2014

Dedication to a friend ❤


Jeg føler mig meget heldig. 
Jeg har de mest fantastiske veninder.
I weekenden kom en rigtig god veninde hjem til mig, og begyndte, ud af den blå luft, at lave det mest lækre afrikanske mad til kæresten og jeg. 
Hvilken veninde kommer på besøg, og uden videre, pludselig har bikset flere forskellige afrikanske retter sammen, bare fordi hun ved hvor meget det bliver værdsat.
Tak er et meget fattigt ord i denne sammenhæng.
Jeg var helt rørt over denne fantastiske "gerning", og måtte bare dele det med Jer.

Hvis vi allesammen, bare engang imellem, gjorde noget godt for andre mennesker, så var denne verden et meget bedre sted at være.

Husk at værdsætte de mennesker omkring dig, husk at fortælle dem, hvad de betyder for dig, og ikke mindst, husk hvor meget det glæder og varmer, hvis du gør noget for et andet menneske.

Peace, love and harmony
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar